A SuperGreens és a Prime pH  használata

 

Csepegtessen 10-12 csepp Prime pH-t egy liter vízbe, majd tegyen bele egy mérõkanálnyi SuperGreens port. Rázza össze.

A SuperGreens keverhetõ szénsavmentes ásványvízbe,  tisztított vízbe vagy csapvízbe. (ez a legrosszabb, mert nem túl tiszta)
Használhatja az ehhez tartozó literes flakont is, így bárhová magával viheti.
Nagyon fontos, hogy egész nap iszogassa a „lötyikét”. Mindössze arra kell figyelni, hogy étkezés után várjunk 1 órát, fehérje fogyasztás után pedig 2 órát, hogy a gyomorsav a bevitt táplálékot tudja lebontani, különben az emésztés ideje a többszörösére nõhet.
A kikevert adagot 3  órán belül célszerû elfogyasztani.
A nõknek kb. napi 3 liter folyadékot (vizet) kellene inniuk, a férfiaknak pedig 4 litert. Általában azt mondhatjuk, hogy 20 testsúly-kilogrammonként egy litert folyadékot kellene meginni naponta.
A mennyiséget fokozatosan emelje! Nem baj, ha kezdetben csak egy-két litert tud meginni. A szervezete egy idõ után kívánni fogja, így egyre több folyadékot tud majd inni.
Egy ötlet: kevés citromlevet adhatunk hozzá, így kellemes ízû üdítõt kapunk!

 

Mi történhet, ha valaki SuperGreens készítményt fogyaszt?

Elképzelhetõ, hogy méregtelenítési tüneteket tapasztal majd, mint például hasmenés, influenzához hasonló tünetek, fáradtság, fejfájás stb… Ez annak a jele, hogy a teste elkezdte kiüríteni az elraktározódott méreganyagokat a szervezetébõl. Ez egy természetes folyamat, ne ijedjen meg tõle.
Ha nagyon kellemetlen méregtelenítési tünetek jelentkeznének, csökkentse az adagot ½ mérõkanálnyira, ill. 1-2 hétig csak napi 1 litert igyon. Ha már elviselhetõk a tünetek emelje vissza az adagot 1 mérõkanálnyira, és fokozatosan emelje az elfogyasztott mennyiséget is.

Észreveszi majd, hogy kevésbé éhes, így nem eszik olyan gyakran és annyit amennyit enni szokott. Éhségérzeteink egy része valójában a test víz utáni sóvárgása.

Elképzelhetõ, hogy bizonyos ételek utáni erõs vágya csökkenni fog. A kenyér, a tészta, a szénsavas üdítõ, az édesség, a hús, vagy más erõsen savasító ételek iránti epekedés általában lecsökken.

Egyre több zöld ételre vágyik majd, salátákra, zöldségekre.

Amikor a szervezete lúgosodni kezd, akkor a teste elkezdi megszabadítani magát a felesleges zsírtól, így néhány hónap alatt leadhat 5-10 kg-t.

Megnõ az energiaszintje.

Jobban és mélyebben tud aludni, és kevesebb alvással kipihenten ébredni.

Tisztulni kezd a gondolkodása, és megszûnnek a ködös pillanatok, amelyeket néhanapján sokan tapasztalunk. Ahogy gondolkodásunk tisztábbá válik, javul a stresszhelyzetek kezelésére való képességünk.

Általános egészségi állapota pozitív irányba lép elõre.

 

Egy kis segítség az egészségesebb életmód elkezdéséhez!

Íme néhány egyszerû javaslat, amely segíthet felgyorsítani a folyamatot és a fenti eredmények elérését. Fokozatosan vezesse be ezeket a dolgokat, ne próbáljon mindent egyszerre megváltoztatni!

- Hagyja el a vörös húsok fogyasztását, és csökkentse a szárnyasok (csirke, pulyka stb.) vagy a hal mennyiségét.

- Hagyja el a tejtermékeket, és tej helyett fogyasszon szója- vagy mandulatejet (ami egyébként jó ízû és édesebb is).

- Vásároljon élesztõmentes kenyereket.

- Ne fogyasszon feldolgozott élelmiszert, vagy ha igen, próbálja korlátozni.

- Használjon rendszeresen extra szûz olívaolajat, valamint hidegen préselt lenmagolajat.

- Hagyja el a szénsavas termékeket, a kávét, a teát stb., és válassza a SuperGreenst üdítõitalnak.

- Egyen nagy salátákat fõétkezésekre. Tegyen bele paradicsomot, avokádót, uborkát, cukkinit, valamint más zöldségeket, mandulát, napraforgó-, tök- vagy szezámmagot, esetleg mandulamagot (vízben áztatva). TITOK – minél többet fogyaszt ezekbõl táplálkozása során, annál jobban elkezdi majd kívánni ezeket. Használjon pitát, amelybe beletekeri a zöldségeket vagy a salátákat. A csírás tortilla, vagy a bioliszttel készült tortillák nagyszerûek erre a célra.

- Ne vásároljon desszerteket.

- Azok számára, akik szeretik a chipset vagy a mártogatós dolgokat, javasoljuk a csírás tortillát és a humuszt. Nagyon jó az íze, és laktató is.

- Nem szabad elfelejtenünk, hogy jelenlegi étkezési szokásaink évek hosszú során belénk rögzõdött szokásokon és meggyõzõdéseken alapulnak. Ezek többségét szüleinktõl vettük át, akiknek fogalmuk sem volt abban az idõben a táplálkozás és a betegségek összefüggéseirõl. Ha lassan, de biztosan dolgozik rajta, hamarosan egészségesebb és élvezetesebb életet élhet.

 


Designed and hosted by PortDesign.